Nieuwe site!

16:01


Hallo allemaal,

Vanaf vandaag staat mijn nieuwe blog online. Dit is een ontzettend leuke, maar grote stap, omdat er achter een blog veel werk zit. Op dit moment is mijn site vrijwel nog leeg, maar daar hoop ik snel verandering in te brengen. Tijdens de stageperioden en les perioden heb ik veel materialen gemaakt waar anderen misschien baat bij hebben. Daarom heb ik besloten om het online te plaatsen op deze site.

Het is onderverdeeld in verschillende onderdelen: Klassenmanagement, Rekenen, Taal, Spelling, Zaakvakken en overige. Op deze manier blijft het geordend en kunnen dingen makkelijk gevonden worden op basis van de diverse kopjes. Ik hoop dat jullie deze site handig en nuttig gaan vinden. Laat mij weten als u verbeterpunten ziet!

Groetjes, Rosa


Afbeeldingen bron:weheartit.com

You Might Also Like

0 reacties

Popular Post

Like us on Facebook

Facebook

Twitter